01001, вул. Хрещатик 7/11, поверх 2, офіс 217
Підписатися на розсилку
01001, вул. Хрещатик 7/11, поверх 2, офіс 217
Замовити консультацію
Підписатися на розсилку

Програма курсу: «Бухгалтерський облік для юристів»

  • Маєте складнощі із розшифровкою фінансової звітності, оборотно-сальдових відомостей та інших облікових регістрів бухгалтерського обліку?
  • Намагаєтеся розмовляти з бухгалтером однією мовою?
  • Хочете розуміти з яких рахунків бухгалтерського обліку сформувалася дебіторська і кредиторська заборгованість, відображена в балансі?
  • Бажаєте нарешті розібратися у П(С)БО?
  • Хочете розуміти як формується баланс і фінансові результати підприємства?
  • Прагнете розібратися із бухгалтерським обліком ПДВ?

Якщо ви відповіли «ТАК» на два і більше питань, тоді інтенсивний онлайн-курс «Бухгалтерський облік для юристів» - саме те, що вам треба!

Це унікальний авторський курс, розроблений аудитором Ольгою Гонзайк, яка має досвід роботи на позиції радника податкової практики юридичної компанії.

Програма курсу охоплює усі знання, які необхідні податковому юристу для успішного розвитку в професії.

Програма курсу

ДЕНЬ 1.

  • Оформлення ключів ЕЦП, вибір програми для подачі звітності
  • Перші накази на підприємстві: наказ про облікову політику, штатний розклад
  • Основні законодавчі і нормативні акти з бухгалтерського обліку в Україні
  • Принцип подвійного запису
  • Поняття: дебет, кредит, актив, пасив, баланс, дебіторська заборгованість, кредиторська

  • Закон «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»:
    • Хто несе відповідальність за ведення бухгалтерського обліку на підприємстві?
    • За що відповідає бухгалтер?
    • Які основні форми ведення бухгалтерського обліку в Україні?
    • Які основні вимоги до первинних документів?
    • Які підприємства повинні здавати звітність за міжнародними стандартами?
    • Які встановлені звітні періоди для подачі фінансової звітності?
    • Які підприємства зобов’язані проводити аудит річної фінансової звітності?
  • Положення (стандарти) бухгалтерського обліку (П(С)БО)
  • План рахунків бухгалтерського обліку:
    • Активні рахунки, пасивні рахунки, активно-пасивні рахунки, їх особливості
    • Призначення кожного рахунку
    • Формування плану рахунків для наказу про облікову політику

ДЕНЬ 2.

  • Схема документообігу
  • Правила першої події
  • Проводки при купівлі товару: первинні документи, облікові регістри 31,63,64,28
  • Проводки при продажу товарів: первинні документи, облікові регістри 31,36,70,64
  • Проводки з формування фінансових результатів: облікові регістри 28,90,70,79
  • Журнал господарських операцій

  • Методи списання запасів:
  • Ідентифікованої собівартості відповідної одиниці запасів;
  • Середньозваженої собівартості;
  • Собівартості перших за часом надходження запасів (ФІФО);
  • Нормативних затрат;
  • Розподіл транспортно-заготівельних витрат
  • Схема «купівля-продаж товару в проводках»

ДЕНЬ 3.

  • Порядок прийому на роботу
  • Проводки з нарахування заробітної плати
  • Нарахування відпускних
  • Нарахування лікарняних
  • Аліменти

  • Основні законодавчі і нормативні акти з обліку касових операцій
  • Оформлення касових операцій: прибутовий касовий ордер,видатковий касовий ордер,касова книга
  • Оформлення виплати заробітної плати через касу
  • Оформлення авансу на відрядження
  • РРО : для кого обов'язкові, правила застосування
  • Відповідальність за порушення касової дисципліни

  • Основні законодавчі і нормативні акти з обліку розрахунків з підзвітними особами
  • Порядок оформлення відрядження по Україні і за кордон
  • Порядок оформлення авансового звіту і строки його оформлення
  • Відповідальність за порушення строків оформлення авансових звітів і повернення коштів , наданих в підзвіт

ДЕНЬ 4.

  • Що відноситься до основних засобів, визначення згідно ПСБО та ПКУ
  • Чим основні засоби відрізняються від Малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА)
  • Проводки з купівлі основних засобів і МНМА
  • З чого складається первісна вартість основних засобів?
  • Що таке амортизація
  • Методи амортизації згідно ПСБО та ПКУ
  • Строк корисного використання згідно ПСБО і ПКУ
  • Вартість: первісна, амортизована, справедлива, оціночна, балансова, залишкова, ліквідаційна, справедлива, відновлювальна, історична, дисконтована
  • Інвентаризація: як часто проводити і якими документами оформлювати

  • Купівля і списання палива на підприємство
  • Оренда авто, витрати на технічний огляд і ремонт
  • Купівля і списання МШП
  • Оренда приміщення на рік, облік витрат майбутніх періодів
  • Підписка на журнали
  • Оплата комунальних послуг
  • Оплата юридичних послуг

  • Закриття місяця: основні операції
  • Закриття кварталу: основні операції
  • Нарахування податку на прибуток
  • Формування фінансових результатів
  • Оборотно-сальдова відомість за звітний квартал

  • формування балансу, правила аналізу оборотно-сальдових відомостей
  • Формування Звіту про фінансові результати

  • розшифруємо декілька шифрів або що означають абревіатури: НП(С)БО, П(С)БО, МСБО, МСФЗ, US-GAAP, ІAS, IFRIC, IFRS, DipFR, АССА, САР, СІРА, IAB, МСА. Що таке Концептуальна основа?
  • застосування МСФЗ в Україні
  • відмінності між П(С)БО та МСФЗ
  • приклад фінансової звітності за МСФЗ

ДЕНЬ 5.

  • Суть і головні фіскальні функції ПДВ
  • Основні законодавчі і нормативні акти з обліку ПДВ
  • Основні поняття:
    • Платники податку,
    • Місце постачання,
    • Об'єкт оподаткування,
    • Правило першої події,
    • Ставки податку
    • В чому різниця між оподатковуваними операціями, звільненими від оподаткування та тими, що не є об’єктом оподаткування?
    • Що таке СЕА та складові формули для розрахунку ліміту?
    • Яку інформацію з обліку ПДВ, бухгалтер може отримати з Електронного кабінету платника.

  • основні поняття:
    • платники податку
    • об’єкт оподаткування
    • база оподаткування
    • ставки податку
  • порядок обчислення та сплати податку на прибуток підприємств
  • податок на репатріацію: коли нараховуємо

Лектор курсу

lektor

Гонзайк Ольга

Аудитор, податковий консультант, Голова Центрального округу Спілки податкових консультантів України. Спеціаліст з МСФЗ, сертифікований за програмою International Association of Book-keepers (IAB). Голова Аудиторського комітету Ради незалежних бухгалтерів та аудиторів.

Освіта: Одеський філіал Українського державного університету економіки та фінансів, спеціальність «Фінанси підприємств». Одеський державний економічний університет, спеціальність «Фінанси». Університет державної фіскальної служби України, спеціальність «Право».

Спеціалізація: аудит, міжнародні стандарти фінансового обліку, оподаткування українських та зарубіжних компаній, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, виявлення податкових ризиків і розробка пропозицій щодо їх оптимізації, супровід процедури банкрутства, бухгалтерський облік фінансових компаній.

Досвід роботи за фахом з 2006 року.

З 2015 року по 2018 рік – радник ARIO LAW FIRM (Адвокатське об’єднання «Юридична фірма «АРІО»).

З 2013 року – засновник та генеральний директор Аудиторської компанії «Українська Національна Аудиторська Компанія».

З 2011 року – викладач курсу «Головний бухгалтер» Школи Максима Капітального.

З 2020 року – лектор відеоплатформи №1 для бухгалтерів https://7eminar.ua

Автор курсів і тренінгів для бухгалтерів, юристів, фінансистів, власників і керівників бізнесу.

Автор статей і коментарів у виданнях «Юридична практика», «Бізнес», MIND.UA, FINANCE.UA, LIGA. NET, UBR.

НАШІ ПЕРЕВАГИ

  • 1
    НАВЧАННЯ В АУДИТОРА. Навчання проводить сертифікований аудитор з 15 річним досвідом практичної роботи у професії
  • 2
    СЕРТИФІКАТ ВІД УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ КОМПАНІЇ. По завершенню курсів кожен випускник отримує сертифікат від Української Національної Аудиторської Компанії про проходження курсу «Бухгалтерський облік для юристів».
  • 3
    ГРУПА ПІДТРИМКИ. Після навчання ви отримуєте доступ в закриту групу в телеграмі, в якій випускники курсу можуть отримати відповіді на свої питання від аудитора. Доступ в групу зберігається за вами назавжди.
  • 4
    ЗАПИС ВСІХ МОДУЛІВ КУРСУ. Кожен учасник отримає запис всіх модулів курсу, які будуть викладені йому в особистий кабінет з презентаціями та додатковими матеріалами.
  • 5
    ЗРУЧНИЙ ГРАФІК І ФОРМАТ НАВЧАННЯ. Інтенсив буде проходити 5 днів:
    - з 26 по 30 липня
    - щовечора з 19:00 до 21:00 год.

Заняття проходять не у форматі вебінарів (!), а як живий діалог зі слухачами в програмі ZOOM.

ВІДГУКИ ВИПУСКНИКІВ

ЗАЛИШАЙТЕ ЗАЯВКУ ДЛЯ УЧАСТІ В ДАНОМУ КУРСІ



Наші партнери

З усіх питань можете звертатися в наш офіс в Києві і по телефонам:

+38 (044) 222-71-54 , 01001, вул. Хрещатик 7/11, поверх 2, офіс 217

+38 (067) 311 75 44

Замовити консультацію



сертифікати

Замовити консультацію



Підписатися на розсилку