+38 (044) 222-71-54

+ 38 (067) 774 51 71
Замовити консультацію
м. Київ, вул. Панаса Мирного 7
Підписатися на розсилку

Комплексне бухгалтерське обслуговування

Є питання по цій послузі? Давайте обговоримо



День бухгалтера в Україні святкується 16 липня.

Саме в цей день в 1999 році був прийнятий Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», який 01 січня 2000 року набрав чинності.

Даний закон надав право керівникам самостійно вибирати форму ведення бухгалтерського обліку:

  1. Введення в штат підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
  2. Користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, а також ведення, на договірних засадах, бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;
  3. Самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства.

Розглянемо переваги і недоліки перших двох варіантів ведення бухгалтерського обліку, оскільки третій варіант формальний і передбачає допомогу директору штатного бухгалтера без права підпису фінансових документів.

Варіант 1:

штатний бухгалтер
переваги недоліки
1. Штатний бухгалтер завжди «під рукою». 1.Руководітелю складно контролювати якість ведення обліку.

Ви не зможете постійно перевіряти рівень професіоналізму Вашого бухгалтера і обсяг обліку, який він веде. Наприклад, можливий «лайтовий» варіант обліку, коли запускаються ведення обліку основних засобів, касових операцій, авансових звітів; не зачиняються, як годиться, регістри, не перевіряється наявність всієї первинної документації при закритті кварталу. Нагадуємо, що неякісно виконані функції ведення бухгалтерського та податкового обліку чреваті нарахуванням величезних штрафів при перевірках через кілька років.

2. Замінює працівника відділу кадрів 2. Забезпечення робочого місця бухгалтера.

Підприємство несе витрати на оренду, покупку комп’ютера, канцтовари та інші офісні потреби.

3. Несе персональну відповідальність згідно з посадовою інструкцією. 3. Купівля програмного забезпечення для ведення обліку.

Якщо Ваш бухгалтер говорить, що йому не потрібна програма 1С, женіть його відразу ж подалі від Вашого підприємства. Облік в програмі 1С зараз потрібен всім компаніям. І не важливо – Ви працюєте як юридична або фізична особа-підприємець, платник єдиного податку або податку на прибуток, платник ПДВ чи ні. Якщо бухгалтер не користується програмою 1С, то цей факт говорить про його професійну неспроможність.

4. Постачання бухгалтера доступом до інформаційних платформ і періодичних видань:

Без забезпечення доступу бухгалтера в програми типу «Ліга: Закон», або підписки на фахові періодичні видання, Ви не зможете вимагати від бухгалтера бути в курсі останніх змін законодавства, правильно трактувати найбільш значущі правові події, правила і норми.

5. Оплата семінарів, тренінгів та курсів підвищення кваліфікації

Якщо Ви хочете працювати з професіоналом, який зможе захистити Вас від усіх податкових бід, Ви повинні забезпечити його можливістю відвідувати семінари і курси підвищення кваліфікації, без яких його знання не зможуть завжди бути на належному професійному рівні.

6. Соціальне забезпечення

Ви зобов’язані забезпечити Вашому бухгалтеру право на відпустку, хвороба і непередбачені обставини, тобто він на ці періоди повинен бути замінимо, а його відпускні та лікарняні повинні бути оплачені.

Звертаємо особливу увагу на той факт, що з 2012 року податковий облік на підприємстві ґрунтується на бухгалтерському обліку не тільки для платників податку на прибуток, але і для платників єдиного податку. При перевірках виключені можливості, які були раніше – показати дані тільки податкового обліку, а саме:

  • відомості обліку доходів і витрат платникам податку на прибуток;
  • книгу обліку доходів / і витрат платників єдиного податку.

Зараз потрібно показувати бухгалтерські регістри. І якщо у Вашого бухгалтера запущений бухгалтерський облік, а ведеться тільки податковий облік, можна зіткнутися з серйозними неприємностями, навіть якщо у Вас на підприємстві податкова оптимізація найгуманніша.

Варіант 2:

Аутсорсинг бухгалтерського обліку
переваги недоліки
1. Ви впевнені, що Вас обслуговує професіонал.

Рівень підбору потрібного Вам спеціаліста вище у консалтинговій або аудиторської компанії, – тестуванням бухгалтерів займається аудитор з багаторічним стажем, який на відміну від директора компанії (як фахівця в галузі бухгалтерії) може об’єктивно оцінити рівень знань бухгалтера.

1. Необхідно відправляти первинні документи по електронній пошті.
2. Економія на утриманні робочого місця бухгалтера.

Немає необхідності купувати комп’ютер і т. Д.

2. Немає бухгалтера «під рукою».
3. Економія на покупці програми 1С.

Довідково: вартість установки програми 1С варіюється від 3600 до 7500 грн, вартість інформаційно-технічного обслуговування та оновлення – 1500 грн / квартал.

4. Професійні навички обслуговуючого Вас бухгалтера постійно підвищуються за рахунок аудиторської компанії, а не за рахунок підприємства.
5. Надання послуг оформлено договором бухгалтерського обслуговування, який не може бути розірваний в односторонньому порядку. За даним договором Ви можете виставити всі свої претензії і вимагати відшкодування понесених збитків. Відповідальність аудиторської компанії застрахована.
6. Вартість послуг аудиторської компанії не змінюється, залежить від обсягу операцій, а не від рівня середньої зарплати і «потреб» бухгалтера;
7. Аудиторська компанія, що оперує достатнім штатом співробітників, зможе забезпечити безперебійну роботу Вашого підприємства;
8. Послуги аудиторської компанії набагато дешевше окладу штатного бухгалтера.

Наша компанія готова взяти на себе всі функції, пов’язані з бухгалтерським обслуговуванням Вашого підприємства.

Ми допоможемо Вашому бізнесу розвиватися, оскільки скориставшись нашими послугами, у Вас з’явиться можливість зосередити фінансові, організаційні, а також людські ресурси на базових видах діяльності, що приносять основний прибуток. Чи не буде необхідності постійного контролю бухгалтерії. Захищеність, гнучкість, а також пристосованість Вашої компанії до зовнішніх змін стане на порядок вище. З нами Ви можете бути впевнені у своєчасній подачі податкової звітності, а також відповідно документів компанії всім вимогам законодавства України.

Послугами Уникати скористалися власники бізнесу і керівники підприємств з найрізноманітніших сфер діяльності. Ми пишаємося нашими клієнтами і радіємо їх успіхам.

З усіх питань можете звертатися в наш офіс в Києві і по телефонам:

+38 (044) 222-71-54 , м. Київ, вул. Панаса Мирного 7

+ 38 (067) 774 51 71

Замовити консультацію



Наші клієнти

сертифікати

Замовити консультацію



Підписатися на розсилку