В силу різних, але завжди несприятливих причин, керівник підприємства може зіткнутися з проблемами:
- неякісно вівся бухгалтерський і податковий облік;
- бухгалтер вибрав «лайтовий» варіанту обліку і не розносив операції по бухгалтерських регістрах;
- на підприємстві працював «працьовитий» бухгалтер, який вів облік не в програмі 1С, а в програмі EXEL.
- зміна директора або бухгалтера сталася болісно, і немає доступу до даних обліку;
- документація викрадена, дані знищені в результаті форс-мажорних обставин (наприклад, стихійне лихо) / виходу з ладу електронної бази;
- пройшла аудиторська / податкова перевірка, головна вимога якої – відновити дані бухгалтерського обліку відповідно до вимог ПСБО / МСФЗ.
В результаті недостовірна звітність або її відсутність в необхідному обсязі тягнуть за собою санкції з боку податкових органів:
- накладаються штрафи і арешт на банківські рахунки;
- нараховуються додаткові податки і пені;
- призупиняється робота організації.
Такі ситуації бувають не тільки у Вас. Пам’ятайте – вихід завжди є!
Відновлення бухгалтерського обліку незалежною аудиторською компанією забезпечить Вам максимально швидке і ефективне рішення цієї складної проблем і поверне роботу Вашої компанії в лад.
Залежно від розмірів відновлення бухгалтерського обліку може бути:
- частковим (якщо відсутні звіти за певний проміжок звітного періоду);
- повним (коли втрачено вся документація про діяльність підприємства або організації).
Відновлення бухгалтерського обліку відбувається в різних випадках, по-різному, в залежності від «занедбаності» обліку, але порядок завжди схожий:
- проводиться збір, обробка та сортування наявних первинних документів;
- створюється база 1С і розносяться дані банківської виписки;
- запитуються дані фінансової звітності попередніх періодів в управлінні статистики;
- запитуються дані податкової звітності попередніх періодів у податковій інспекції;
- складаються та узгоджуються акти звірок з дебіторами і кредиторами;
- проводиться повна інвентаризація основних засобів, запасів та грошових коштів;
- проводиться реконструкція регістрів обліку, складається вихідний баланс;
- складаються уточнюючі декларації для подачі до податкової інспекції / управління статистики.
До вирішення таких завдань, як правило, залучаються:
- фахівці з бухобліку, які безпосередньо забезпечують інвентаризацію, підготовку відповідної документації, її обробку та проведення;
- програмісти, основне завдання яких полягає в розробці конкретних програм для вирішення перерахованих вище проблем;
- аудитори, які відповідають за аналіз, контроль виконання та прийняття готової роботи.
Як бачите, відновлення бухгалтерського обліку відповідно до вимог українського законодавства досить трудомістка і витратна за часом процедура (від 3 до 6 тижнів), тому грамотне відновлення обліку зможе провести за мінімально короткі терміни з максимальною ефективністю тільки команда професіоналів, робота яких налагоджена.
Вартість послуг по відновленню бухгалтерського обліку може бути різною. Вона обчислюється індивідуально в залежності від терміновості замовлення, обсягу операцій клієнта, кількості документів і інших нюансів в кожному окремо взятому случае.
Ми відновлювали бухгалтерський облік в різних обсягах і в різні терміни.
Ми знаємо, як це зробити швидко і ефективно.
Звертайтеся до нас за допомогою.
Ми гарантуємо, що вже на етапі укладання договору на відновлення обліку Ви відчуєте впевненість в подальшій безпроблемною роботі Вашого підприємства.
Результат нашої роботи стане якісною точкою відліку продовжити ефективної роботи Вашої компанії.
Постанова Кабміну №390 від 04.06.2015 р, де розкриті певні питання,
ДетальнішеНарешті був підготовлений законопроект, в якому відбилися остаточно сформульовані думки
ДетальнішеКабінет Міністрів рекомендує зробити вихідними 1-3 і 7-10 січня 2016
ДетальнішеЗ усіх питань можете звертатися в наш офіс в Києві і по телефонам:
+38 (044) 222-71-54 , 01001, вул. Хрещатик 7/11, поверх 2, офіс 217
+38 (067) 311 75 44
Замовити консультацію
Наші клієнти