- Жовтень 2011: засновник компанії, Решетник О.І., пішла з посади головного бухгалтера транспортно-експедиторської компанії для подальшого розвитку в професії;
- Листопад 2011: початок роботи фінансовим тренером на курсах персональної підготовки головних бухгалтерів «Школи Максима Капітального»;
- Січень 2012: після закінчення курсу навчання «Бухгалтерський облік для керівників» директор великої мережі магазинів італійського взуття пропонує провести перевірку ведення бухгалтерського та податкового обліку підвідомчих йому підприємств за 3 останні звітні роки;
- Лютий 2012: ТОВ «Антс» – мережа магазинів італійського взуття-перший клієнт на бухгалтерське обслуговування в режимі аутсорсинг;
2012 – 2015
Поповнюється база клієнтів в Одесі:
- Юридична компанія «ПРАВОВА ЛОГІСТИКА»,
- Юридична компанія «ЕГІДА – КОНСАЛТ»;
- Підприємство з іноземними інвестиціями «БРИЗ-КОМ» – постачальник запчастин для портальних кранів;
- «ФІШЕР-АУДІО» – імпортер аксесуарів для мобільних телефонів з Китаю;
- «ЄвроПРО УКРАЇНА» – імпортер побутової хімії з Росії;
- «ЛІДЕР-КЕРАМІКА» – імпортер керамічної черепиці торгової марки «Техас Борха»;
- «ЮНІМАР ЛОГІСТІК» – транспортно-експедиторська компанія, морські та автоперевезення;
- «ІНТЕЛЕКТ» – курси навчання при Рішельєвському ліцеї;
- «САГІТАРІУС» – офіційний дистриб’ютор копіювальної техніки RICOH в Україні;
- «ОРЕХ ПРИЧОРНОМОР’Я» – багатофункціональний сільськогосподарський обслуговуючий кооператив;
- «ВЕСТЕРН» – розважальний клуб;
- «МАЯК» – розважальний комплекс;
- «БЕЛЬВІЛЬ» – французьке кафе;
- ПАБ «ВЕЛИКИЙ КУШ»;
- «WEANNABE» – виробництво жіночого одягу;
- «ПОЕЗІЯ» – італійський ресторан.
Поповнюється база клієнтів в Києві:
- «МДЖІ Стіба» – імпортер ізраїльської косметики AHAVA
- ТОВАРНА БІРЖА «ЕЛЕКТРОННІ ТОРГИ УКРАЇНИ» – організація електронних торгів по реалізації майна підприємств в процедурі банкрутства;
- АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЮРИДИЧНА ФІРМА« аріо »;
- ТОВ «Ю.СОФТ» – найбільший електронний майданчик України з організації електронних торгів у бізнес сегменті;
- «Евротекстиль ГРУП» – імпортер натуральної меблевої та автомобільної шкіри;
- T-REX – контент агентство;
- FACEART – студія краси.
- Листопад 2015: штат 6 бухгалтерів;
- Грудень 2015 – відкритий офіс Уникати в Києві;
- Березень 2016: сертифікація в Національній комісії з регулювання у сфері ринків фінансових послуг;
- Квітень 2016: база клієнтів поповнюється фінансовою компанією ТОВ «аріо ФОРТІС ФІНАНС»;
- Травень 2016: штат 8 бухгалтерів (серед яких: кандидат економічних наук, аспірант економічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка, колишній старший оперуповноважений відділу оперативного управління ДПІ в Приморському районі м.Одеси); сертифікація в Аудиторській Палаті України, Співтоваристві податкових консультантів України.
Наша місія:
В Україні є дві великі проблеми в професії аудитора:
1) ВІДСУТНІСТЬ ЯКІСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЛЯ БУХГАЛТЕРІВ;
- в вузах не готують бухгалтерів, готових після навчання приступати до роботи. Випускників потрібно додатково навчати, показувати, як ведеться бухгалтерський облік на практиці. І тільки після того, в кращому випадку, шість місяців – рік, можна навчити кваліфікованого фахівця, готового вести підприємство від оформлення первинних документів до формування фінансової звітності.
Уникати є ексклюзивним представником «Школи Максима Капітального», яка розробила унікальну методику персональної підготовки головних бухгалтерів.
2) НЕ імплементує УСПІШНИЙ ДОСВІД ЗАКОРДОННИХ АУДИТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ;
- навіщо винаходити український велосипед в аудиті. Стандарти аудиту, вони адже міжнародні. Потрібно застосовувати успішний досвід зарубіжних аудиторських компаній і впроваджувати його в українських, а не просто купувати ліцензії популярних зарубіжних аудиторських мереж. Українські айті-фахівці заробили за короткі терміни визнання у всьому світі. Чому аудитори не можуть? Чому б нам не довести якість роботи українського аудитора до абсолюту і не відкривати свої мережі за кордоном?
- Давайте здобувати освіту в АССА, вільно володіти англійською, впроваджувати Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку та фінансової звітності в усіх українських компаніях, підвищувати культуру і якість перевірок. Давайте кожен день ставати краще для наших клієнтів, підвищувати престиж професії бухгалтера в Україні, а українського аудитора – в Європі.
Уникати повинен стати мережею аудиторський компаній у всіх регіонах країни, об’єднаних спільною метою – підвищити престиж професії бухгалтера в Україні, а українського аудитора – в Європі.
Наша філософія:
Щоб досягти зазначених цілей, виконувати місію компанії, ми дотримуємося в роботі основні принципи, закріплені Кодексом етики професійних бухгалтерів і аудиторів:
- Об’єктивність – ми справедливі, відверті і чесні з кожним клієнтом, не дозволяємо собі необ’єктивності або упередженості, конфлікту інтересів та впливу інших осіб, які шкодитимуть нашої об’єктивності.
- Професійна компетентність і належна ретельність – ми надаємо професійні послуги з належною ретельністю, компетентністю і пильністю, хто постійно підтримуємо високий рівень своїх професійних знань і умінь, щоб забезпечити отримання клієнтом або роботодавцем переваг професійних послуг, що надаються компетентним фахівцем, що спирається на сучасні тенденції в практиці, законодавстві та методах роботи.
- Конфіденційність – ми дотримуємося конфіденційності інформації, отриманої в процесі надання професійних послуг, не використовуємо і не розголошуємо таку інформацію без належних певних повноважень.
- Професійна поведінка – завжди действовуем так, щоб це відповідало добрій репутації професії, і утримуємося від будь-якої поведінки, яка могла б дискредитувати професію, враховуючи відповідальність перед клієнтами, третіми сторонами, іншими бухгалтерами, аудиторами, працівниками, роботодавцями та громадськістю в цілому.
- Технічні стандарти – надаємо професійні послуги відповідно до міжнародних і національних стандартів обліку, фінансової звітності та аудиту.
Професійні бухгалтера нашої компанії – це висококваліфіковані фахівці, що мають багатий досвід роботи як в державних структурах так і в приватному секторі.
Постанова Кабміну №390 від 04.06.2015 р, де розкриті певні питання,
ДетальнішеНарешті був підготовлений законопроект, в якому відбилися остаточно сформульовані думки
ДетальнішеКабінет Міністрів рекомендує зробити вихідними 1-3 і 7-10 січня 2016
ДетальнішеЗ усіх питань можете звертатися в наш офіс в Києві і по телефонам:
+38 (044) 222-71-54 , 01001, вул. Хрещатик 7/11, поверх 2, офіс 217
+38 (067) 311 75 44
Замовити консультацію
Наші клієнти